BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 27, 2010

ABC...

[b]

Mengapa aku sukar untuk menerima semua ini sedangkan aku pernah menghadapi musibah yang lebih besar.
Apa yang aku lakukan adalah bersebab.
Tapi mengapa ia tidak dihargai???
Aku sedih...
Sedih kerana seakan-akan diri ini tidak penting.
Seperti melukut di tepi gantang.
Ada tak menambah, takda tak mengurang.
Hmmmmm........
Aku rindukan suasana Halaqah Cinta-Nya.
Suasana seperti di taman-taman syurga.
Majlis ilmu yang menenangkan jiwa.
Aku juga rindukan aku yang dahulu.
Yang tenang tanpa perlu memikirkan semua ini.
Tanpa perlu menanggung bebanan perasaan yang berat.
Tanpa perlu dihiris perasaan dengan pisau yang tajam.
Tanpa perlu membiarkan luka lama dicalar kembali.
Bagaimana aku mahu mendermakan hati aku kelak jika ia telah dicalar sebegini???
Benar engkau bukan milikku.
Selamanya engkau bukan milikku.
Engkau milik Yang Mencipta.
Aku tiada hak ke atasmu.
Tidak sepatutnya aku menutup kebebasanmu.
Tidak sepatutnya aku membebankanmu.
Maafkan aku.
Aku tidak akan menutup kebebasan itu lagi.
Aku tidak akan membebankanmu.
Meskipun hujan akan turun dengan lebatnya walaupun dalam cuaca yang terik.
Meskipun kilang ubat akan semakin maju.
Meskipun hatiku akan semakin kecewa.
Aku tidak akan mengulangi kesilapan lalu.
Maafkan aku...
Maafkan aku...
Maafkan aku...

Hujan turun dengan lebat pada malam ini...

Bosan ah. layan cite korea lagi bagus.
huh!!!

Agak2nya orang korea @ ice blended mango @ teman tapi mesra tu dah balik ke eh???
hehe...

[/b]

0 comments:

Suara Rindu...

Lagu kegemaran. Lama giler aku cari lagu ni weh. Rupa2nya ramai gak yang nak cari lagu ni. Tak sangka huhu. Alhamdulillah syukur sgt2 dapat gak jumpa. Hehe...