BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 9, 2009

Musafir Kembara Sufi 3...

[b]

Akhir-akhir ini ombak sering melanda.
Aku sendiri kurang pasti apakah sebabnya.
Ku sangkakan musafir kembara sufi akan meredakan ombak tetapi sangkaanku tersasar.

Ya ALLAH
Adakah ini jalan yang Kau lorongkan kepada ku untuk menempuhi kemungkinan yang akan berlaku?
Adakah ini peluang yang Kau berikan kepada ku untuk menunaikan hasrat yang ku hajati selama ini?
Atau adakah ini cara untuk Kau menegur kesilapanku?

Ampunkan aku Ya ALLAH.
Jagalah hati ku.
Kerana hanya Kau sahaja yang mengetahui apa yang tersirat di dalam hati setiap hamba-Mu.

Kepada insan itu,
Maafkan aku kerana memulakan segala-galanya.
Maafkan kau kerana telah hadir dalam hidupmu.
Maafkan aku andai kehadiranku telah mengganggu keceriaan hidupmu selama ini.

Terima kasih atas segala-galanya.

[/b]

0 comments:

Suara Rindu...

Lagu kegemaran. Lama giler aku cari lagu ni weh. Rupa2nya ramai gak yang nak cari lagu ni. Tak sangka huhu. Alhamdulillah syukur sgt2 dapat gak jumpa. Hehe...