BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 2, 2009

Musafir Kembara Sufi 2...

[b]

Hadirnya tanpa diduga
Berjaya menberikan sinar
Berlanjutan hingga kini
Selama ini
Aku cuba untuk menggagahkan diri
Namun kini aku tewas
Tewas dengan air mata
Aku benci akan ketewasan ini

Maafkan aku wahai insan
Kerana aku tidak mampu untuk menjadi
Seperti yang sering aku ucapkan
Memang benar katamu
Aku bukanlah sebegitu
Aku tidak mampu untuk menipu diri ini

Entah mengapa akhir-akhir ini
'Rumah' itu sering dilanda badai
Mungkin badai itu yang menyebabkan aku tewas
Setiap kali
Bait-bait PERKATAAN yang lahir dari bibirmu
Mengundang air mata

Maafkan aku wahai insan
Maafkan aku wahai insan
Maafkan aku wahai insan

Semoga "musafir kembara sufi" edisi kedua ini
Akan dapat mengembalikan semula
Sinar keceriaan dan kebahagiaan
Antara aku dan insan itu

**********

Walaupun kau bukan kekasih
Namun bukan sekadar teman biasa
Hadirmu membawa cahaya
Di hati nan terluka
Sayangku...

[/b]

2 comments:

fiqkofallah said...

uish..
sentimental la..
hehehe

Suraya said...

sbb tu maleh nak jd cmtu
kang nnt jd cmni la
haha

Suara Rindu...

Lagu kegemaran. Lama giler aku cari lagu ni weh. Rupa2nya ramai gak yang nak cari lagu ni. Tak sangka huhu. Alhamdulillah syukur sgt2 dapat gak jumpa. Hehe...